İade ve Değişim Politikası

İade Süreci:

  1. Hesabınıza Giriş Yapın:
    • Hesabınıza giriş yaptıktan sonra, [Hesabım] > [Siparişlerim] > [Sipariş Detay] adımlarını takip edin.
  2. İade Kargo Kodu Oluşturun:
    • İade Kargo Kodu Oluştur butonuna tıklayarak iade sürecini başlatın.
  3. Ürün ve İade Nedeni Seçin:
    • İade edilecek ürünü ve iade nedenini seçin. Aynı üründen birden fazla aldıysanız, iade edilecek ürün adedini belirtmeniz gerekmektedir.
  4. İade Yöntemi Seçin:
    • İade etmek istediğiniz ürünlerin uygunluğuna göre size önerilen iade yöntemlerinden birini seçin.
  5. Kargo Seçimi Yapın:
    • Birden fazla kargo seçeneği varsa, kargo seçiminizi yapın.
  6. Kargo Kodunu Not Alın:
    • Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunu, siparişlerim sayfasından da görebilirsiniz.
  7. Paketi Hazırlayın:
    • İade kodu aynı olan ürünleri faturasıyla beraber aynı pakete koyun ve paketin sağlam olduğundan emin olun.
  8. Farklı İade Kodları:
    • İade kodu farklı olan ürünleri, aynı kargoya verilse bile farklı paketler halinde göndermelisiniz.
  9. Teslimat:
    • Seçtiğiniz iade yöntemine göre, paketinizi 7 gün içinde belirlenen gel al noktası veya kargo şubesine teslim edin ya da randevu gününde adresinize gelecek görevliye teslim edin.
  10. Geç Süre Durumu:
    • 7 gün içinde iade işlemi gerçekleştirilmediği takdirde yeniden iade kargo kodu almanız gerekmektedir.

İade Koşulları:

  1. Ürün Durumu:
    • Ürünün paketi hasar görmemiş ve kullanılmamış olmalıdır.
  2. Aksesuarlar ve Orijinal Kutu:
    • Ürünün tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile birlikte iade edilmesi gerekmektedir.
  3. İade Edilemeyen Ürünler:
    • Aşağıdaki ürün gruplarının ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iadesi kabul edilir:
      • Sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler (kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, parfüm, epilatör, tıraş makinesi, kulaklık, iç giyim ürünleri, mayo, bikini vb.)
      • Kopyalanabilir yazılım ve programlar (DVD, VCD, CD, kasetler vb.)
      • Kitap ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.)
  4. Tek Kullanımlık ve Hızla Bozulan Ürünler:
    • Tek kullanımlık ürünlerin ve hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Nasıl İade Ederim?

  1. “Hesabım” > “Siparişlerim” > “Sipariş detay” adımlarını takip edin.
  2. İade Kargo Kodu Oluştur butonuna tıklayın.
  3. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.
  4. İade etmek istediğiniz ürünlerin uygunluğuna göre size önerilen iade yöntemlerinden birini seçin.
  5. Birden fazla kargo seçeneği çıktığı durumda kargo seçiminizi yapın.
  6. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunuza siparişlerim sayfasından da ulaşabilirsiniz.
  7. İade kodu aynı olan ürünleri faturasıyla beraber aynı pakete koyun ve paketin sağlam olduğundan emin olun.
  8. İade kodu farklı olan ürünler aynı kargoya verilse bile farklı paketler halinde verilmelidir.
  9. Seçtiğiniz iade yöntemine göre 7 gün içinde paketinizi seçeceğiniz gel al noktası veya kargo şubesine teslim edin veya randevu gününde adresinize gelecek görevliye teslim edin.
  10. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almanız gerekir.
    İade Koşulları:
    1- Ürünün paketi hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir.
    2- Ürünün tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber iade edilmesi gerekmektedir.
    3- Aşağıdaki ürün gruplarının ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iadesi kabul edilir.
  • Sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerin (Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri,parfüm, epilatör, tıraş makinesi, kulaklık, iç giyim ürünleri, mayo, bikini vb.)
  • Kopyalanabilir yazılım ve programlar (DVD, VCD, CD, kasetler vb.)
  • Kitap ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.)
    4- Tek kullanımlık ürünlerin ve hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.